Secom a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de 100 de milioane de lei, cu circa 10% mai mult față de 2017

produse naturiste

Secom, compania românească cu 15 ani de experiență în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproape 100 de milioane de lei, menținându-și locul trei în topul jucătorilor din industrie, cu o cotă de piață de 6,44%.

Principalele proiecte ale companiei anul trecut au fost extinderea portofoliului cu o nouă categorie de produse, respectiv ceaiuri premium naturale și creșterea rețelei de retail cu două noi magazine în Arad și Oradea. Mai mult decât atât, în 2018 compania a externalizat serviciile de logistică și distribuție către KLG Europe Logistics, decizie care a determinat creșterea semnificativă a capacității de stocare și eficientizarea proceselor și operațiunilor specifice.

În ceea ce privește portofoliul de produse, anul trecut Secom a adus în exclusivitate în România brandurile de ceai premium TEALIA și The Republic of Tea, apreciate la nivel internațional pentru calitatea superioară și beneficiile pentru sănătate. Dedicați promisiunii de a inova în permanență, pe segmentul de suplimente alimentare, compania a readus în 2018 în atenția consumatorilor ingrediente inovatoare care au consacrat Secom pe piața locală, precum Colostru, ciupercile medicinale, dar de data aceasta în combinații sau forme noi de administrare care să ofere o mai bună biodisponibilitate. În plus, Secom și-a consolidat portofoliul introducând produse noi pe segmentele pediatrie, nervos și digestiv și o gamă complexă pentru sistemul respirator.

În 2018, Secom a crescut investițiile cu 22% față de 2017, alocând peste 13 milioane de lei în activități de comunicare și promovare, în cele două noi unități proprii de retail, precum și în dezvoltarea unor sisteme informatice performante. Totodată, compania a acordat o importanță deosebită consolidării echipei, investind în acțiuni de creștere a coeziunii acesteia și a angajamentului organizațional, precum și în dezvoltarea competențelor tehnice, funcționale și de management ale oamenilor din Secom.  Compania își propune să continue investițiile în 2019, intenționând să aloce peste 16 milioane de lei în campanii de marketing, proiecte IT și inițiative menite să dezvolte echipa și va extinde serviciile oferite la Centrul de Medicină Funcțională și Integrativă Secom.

În prezent, portofoliul Secom include 470 de produse naturale premium, cu ingrediente de înaltă calitate, din 3 categorii: suplimente alimentare care acoperă o gama largă de afecțiuni, ceaiuri premium și produse cosmetice de ultimă generație.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Related Posts